مترسکِ تنها ، فالش میخواند !

مترسکِ تنها ، فالش میخواند !

سیگار نمیکشد راستی !
مترسکِ تنها ، فالش میخواند !

مترسکِ تنها ، فالش میخواند !

سیگار نمیکشد راستی !

اینهایی که خاصند

"قالب سفارشی ساخته نمیشود"

"از عکس ها و خط های خیلی بزرگ در پستهایتان استفاده نکنید ، باعث میشود قالب بهم بریزد و منو به پایین برود"

"طبق نظر سنجی در بلاگفا قالب های مژگان از طراحان برتر و قدیمی بلاگفا میباشد"

 

آقا جدیدا یه پدیده ای وجود پیدا کرده ! ، به اسم قالب های مژگان .

مدیر این سری تم های متنوع و اصولی ! شخصی هست به نام مژگان ضحاکی که به گفته خودشون شاعر و گرافیست هستن (حالا بماند که در هر زمینه ی وبلاگ نویسیی ایشون یه سوراخی باز کردن! )

 

اولندش ! گفته باشم من با ایشون هیچ پدر کشتگیی ندارم اما یه سری از مواردی هست که باید متذکر شم !

این سری تم های ایشون که متاسفانه خیلی هم طرفدار پیدا کرده (ناگفته بماند که نود و ده درصد این قالب ها روی وبلاگ های عجیجم جیجیلی جوجول پیاده و نصب! شده) اصلا و ابدا به صورت حرفه ای طراحی نشدند !

البته این نکته که قالب ها اصولی طراحی نشده باشند ، در ایران عمریست کاملا پیش پا افتاده که حتی تعداد تم های موجود از سلول های بدن من و شماهم بیشتره!

مشکل اصلی اینجاست که اصلا ما تعداد زیادی قالب که فارسی طراحی یا ترجمه شده باشند نداریم ، به طوری که اکثر کسانی که اسم خودشون رو گذاشتن طراح ،  اللخصوص همین خانم مژگان در کل شاید با هفت یا هشت جور قالب یا بهتر بگم فایل استایل سروکار دارند و مثلا یک فایل استایل را میگیرند و به هزار جور مختلف به بازدید کننده قالب میکنند .

بازهم این هم مشکلی ندارد!

اما این خانم مژگان پاهایش را از این ها هم فراتر گذاشته  ، و حتی همان ویرایش کوچک را هم حذف  کرده و یک قالب را تنها با عوض کردن هدر و بکراند میچپاند تو دهان بازدید کننده!

که بنده حقیر و از خدا بیخبر فکر میکنم دلیل اینکه ایشان قالب سفارشی هم طراحی نمیکنند همین باشد چون شاید نتوانند نیاز مشتری را برطرف کنند !

(واویلا)

اشاره کوچکی کنم به این که اصلا ظاهرن ایشون همون فایل سی اس اس ! را هم تیکه پاره کرده و اصلا قالب هایشان سی اس اس ندارد!

یعنی چه؟

یعنی پیج رنک گوگل زیر سه!

ینی کاهش سرعت وبلاگ (که به خاطر یک سری دلایل کاملا تابلو زیاد ملموس نیست)

یعنی نهایت بیخیالی در طراحی یک قالب اصولی و حرفه ای و همه این ها شاهدی بر این ماجراست که چرا ایشون فقط برای بلاگفا ( گریه حضار ) کد میزنند !

و این که به دلیل محدودیت های بی دلیل بلاگفا خیلی از طراح ها سرویسشون بر بلاگفا را قطع کردند پس به این دلیل است که شاید بشود قدیمی ترین طراح قالب را مژگان تم دانست که بازهم تا آنجا که بنده اطلاع دارم آقای شیرازی به حدی دیکتاتور است که برای طراح بهتر قالب نظر سنجی نمیگذارد !

از طراحی های غیر اصولی ، تکراری ، بدرد نخور و اینها که بگزریم میرسیم به اینکه این خانوم مژگان خود و قالب های خودرا اینقدر دست بالا گرفته است که حتی آقای جان دو هم نگرفته !

(و این ها دلیلیست بر اینکه چرا من از نود درصد طراح های ایرانی متنفرم !)

این جور طراحی ها بود که طراح های به مراتب غیر اصولی تر  مانند جوجو تم :| و امثالهم را بوجود آورد.

میخواستم از کل این اشخاص از همان بهار 20 تا همین جوجو تم عاجزانه درخواست کنم از این طراحی ها نکنند که سنگین ترند !

 

و در آخر علاقه شدیدی داشتم که با خود خانوم مژگان گفت و گویی داشته باشم که ظاهرن درگیر مسایل وبسایت مژگان تم ! هستند و نمیشود ، پس همینجا سخنانم را عرض میکنم !

سلام خانوم مژگان ، چه خبر ؟ از قالب های جدید چه خبر؟

راستش میخاستم بگویم که اینکه یک قالب  تکراری را دوباره طراحی کنید و بعد با گوگل کردن یک عکس یا جست و جو در این سایت های فتوبلاگ یک عکس را انتخاب کنید و بندازیدش در قالبتان بدون درج منبع و بعدش خواهان کپی رایت برای قالب هایتان باشید نمیشود اسمتان را گذاشت طراح ، شاید بشود گذاشت ویرایش گر!

من همیشه میدانستم عامه پسندی چیز خیلی خیلی خوبی نیست اما با نگاه کردن به وبلاگ شما کاملا متوجه موضوع شدم ، از شما تشکر میکنم که به من فهماندید .

 

پ.ن : اینجور موقع هاست که آدم افسوس میخورد که اشخاصی مانند آقای حامد بیدی کم کار شده اند !

پ.ن : هرگونه لحن تند من رو در این پست بگذارید بر حساب اینکه ادبیات بنده ضعیف است و نمیتوانم زبان بریزم ! فقط میخاستم انتقاد سازنده کنم .

پ.ن : مطمئنم که همین خانوم مژگان میتواند  ( اگر بخواهد ) یک طراح دسته بالا شود ، فقط قبلش یکم برنامه نویسی اش را تقویت کند :)  

پ.ن : یک سری هستند یعنی بودند ، که به خاطر طراحی های بنده در وی سی پی و یه سری سایت های دیگه ایمیل میزدند که هی فلانی تو هیچی حالیت نیست !  میخواستم بگویم : حرف شما کاملا صحیح و دقیق و منطقی و بی پایه اساس بود :دی

پ.ن :لعنتی میخواستم متن بنویسم قد نوشته های آقای شایان شلیله که ادبیات بنده بسیار چرند هست و نمیکشد :| 

پ.ن :سلام :دی

نظرات 3 + ارسال نظر
Dani دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 14:34

شایان جان میخای برم شمارشو گیر بیارم سر کارش بذارم از زندگی نا امید شه؟

نه من شماره اونی که صبح گفتمو میخام :دی

تارا شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 21:48

فرست کامنت

سکند :دی

elaaa شنبه 25 خرداد 1392 ساعت 17:24 http://matarsakism.ir

aval in k webe no mobarak:x
:xxx:d
2vom in k b nokate kamelan zarifi eshare kardi,eyval:x makhsusan un ghesmati k gofti: esmeshun tarrah nis,virayeshgare
Eyval afarin:xxxx

قربان شما :دی
بله واخین :دی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.