مترسکِ تنها ، فالش میخواند !

مترسکِ تنها ، فالش میخواند !

سیگار نمیکشد راستی !
مترسکِ تنها ، فالش میخواند !

مترسکِ تنها ، فالش میخواند !

سیگار نمیکشد راستی !

اینجا بهشته رویاهای منه!

آدم هرچقدر هم که سنگ دل باشد ، مثل من :-"  

بعضی اوغات دلش تنگ میشود :دی 

مثلن بنده دو روز بود اسباب کشی کرده بودم به وردپرس هیچی نشده دلم برای بلاگ اسکای صمیمی و قدیمی که هرچند ظاهرش عوض شده اما هنوز نوستالژیکِ :دی 

 

مخصوصن برای آدمی مثل من که خدا هم فک نکنم بداند چندتا وبلاگ درست کرده ام :دی 

یا مثلن هردفعه که میایم بلاگ اسکای ، یاد دوستانی میفتم که نه تنها در دنیای مجازی ازشان خبر ندارم بلگه چندسالی میشود از شهر ما رفته اند و بی خبر هم رفته اند . 

 

حالا دیگر از دوستان قدیمی که وبلاگ نویسی را از آنها یاد گرفتم اصلن ! فقط خودم ماندم و خودم و هر جور که بخواهم گند میزنم به دنیای وبلاگ نویسی :دی 

 

حالا این را گفتم که بگم من دیگه تو او یکی وبلاگ نمینویسم و من را در اینجا بیابید ! 

 

+ یک آهنگ لایت ، لایت ، لایت :| دانلود